Gubbagiodiiis

Gårdagens grillkväll blev underbar, satt ute i trädgården till sista tåget till stan skulle gå. Pollen / våren åt nästan upp mig men det där måste vi självklart göra om! Efter att jag hade kommit hem ringde en full Daniel och meddelade att det hade gått vilt till efter att jag åkte, folk ramlade in i tvättlinor och ner i blomrabatter.Vissa körde också rattfulla, fyyyy!

Tänkte ha en fullspäckad dag fylld med en massa måsten, jag gillar inte det ordet när det låter så himla jobbigt. Det jobbiga är att jag måste göra det annars får jag faktiskt gå naken, precis som i drömmen ha ha.. PUSS



  image273  image274
    image276  image275


                                                                                                                                                             ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0