when you where young



H
emma nu efter middagen Alex lagade till mig, kanon mat och speciellt tillagat så att inte allergierna skulle strejka. Roligt att äntligen få veta hur hans mat smakar när bara har fått ätit med ögat på jobbet innan haha. Det blev film, programmet Pjamas (om ni inte har så se det! Jag dör nästan när jag tittar på det, haha) vin, stora oliver och vitlöks salami,nammi nam nam.. Det känns great i huvet efter en halv flarra vin ändå,
vilket jag inte trodde;)

Han måste lätt vara min bästa Sthlm killkompis.. Natti natti!




image189



                  
                                                                                                                                          ...





Kommentarer
Postat av: Agnes

Fan va bra att ni hade det trevligt! Men du ringde aldrig din korv ;) Iofs var jag lite upptagen. Jag ägde jeppie i chinaschack! Tungt att bli spöad av en brutta! Hää! ;> Hörs idag! Love you!

2008-03-05 @ 11:08:05
URL: http://ihuvudetpaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0