vridna nätter



Börjar falla in i mina dåliga sov vanor igen, ajjsing! måste skärpa mig eftersom att jag kom i säng 05.30.
Jag är glad att inte att mamma är var den som ringde och väckte mig nyss, för då har jag nog inte haft någon hörsel och kanske inget öra kvar heller. Hon är så nervös att hon kommer att lira av världens utskällning för att jag vridet mitt liv lite snett (sömnen). I två månader har det varit såhär och det betyder inte att det måste bli en livstids grej?

Idag blir det en lång promenad,yoga, städa och kanske titta på någon film?




image180


Jag saknar den här favoriten


                                                                                                                                              ...






Kommentarer
Postat av: Janbannan

söta... ;)

2008-03-02 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0