vilse i Köpenhamn




Hela min kropp är helt utan funktion efter dagens insatser;)  Tidigare idag tog jag metron (tunnelbanan) in till Köpenhamn, nice och började med ströget. Efter en hel del letande med karta efter Jessikas skola, så insåg jag att jag hade gått vilse och inte lite vilse heller. Min händer var helt stela av blåsten och jag fixade skavsår under fötterna, jag gick ströget sammanlagt fyra gånger och efter fyra och en halv timmars promenad hittade jag där jäkla skolan.
Jag som tyckte att det kändes jobbigt att åka till hundested idag igen men oohh vad skönt att få åka bil i en timme efter mina äventyr i Köpenhamn city!!

Här är det småkallt, blåsigt och det jobbigaste med danmark är den fuktiga luften, håret var rakt tidigare idag och nu är det lockigt haha.

jag längtar redan tillbaka..



                                                                                                                                                                                  ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0