Stockholm vs Danmark / Köpenhamn


HEJ!


Nu sitter man här och taggar inför resan som börjar om 30 min!:D
Var inte en ledig stund igår att ta det lugnt så därför ingen uppdatering, utan tvättade massor + alla ytterkläder, ut med alla saker i rummet och tog i med hårdhandskarna, tvättade fönster, tog en promenad på söder + ärenden i city.

Efter det så mötte jag Sofie och då gick vi och köpte allt för en perfekt myskväll, godis i MÄNGDER, pizza och hyrde filmen " Djävulen bär Prada", har sett den förut men love love. Den är lite wannabe "Ugly Betty" eller bara tvärtom?:) Även om filmen är kanon hade vi mer att prata om än vad filmen gav oss, sån himla underbar tjej! Något som inte var likt mig är att jag inte packade fören kl 00.00 med noll framförhållning, annars brukar jag packa en vecka före och inte ha några kläder att skydda min kropp med under den veckan haha. Men det gick och det gick till och med bra att göra såhär med!

Är trött som en padda idag efter fyra timmars sömn (vi delade 90 säng) innan jag var tvungen att följa med Sofie till bussen eftersom att hon jobbar extra på bageriet och i lagret på NK och ska vara på plats kl 06.00. Vi var så trötta att bussarna åkte förbi oss vart vi än gick så tillslut så blev det taxi för lilla S, hoppas nu bara att hon får en kanon dag nu! Själv lämnade jag filmen, återvände till min säng och la datorn på magen men efter ett tag så insåg jag att jag faktiskt borde försöka somna om och det var sköööönt!

Jag är så himla förväntansfull inför allt som kommer att hända idag, som jag inte ens skulle kunna drömma om att det faktiskt skulle hända. Min släktning Jessika ska ta hand om mig den här helgen, hon pratar snabbt, det gör jag med, hon pratar danska och jag svenska fan hur ska det här gå!? Jag har med mig lexikon haha.

Nuu måste jag fixa frippan och efter det mot arlanda, iiiiihhhhh! wish me luck;)

TA TAAA! Puss



                                                                                                                                                                                  ...


Kommentarer
Postat av: katta

hoppas du får det skitbra och lycka till!:D

2008-03-08 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0