SÖNDAG




Bröllopet igår var top, fast segt. Brudparet klaffade och allt var så fint, jag kanske hade varit på lite bättre humör om inte mina fötter var som små stumpar i slutet haha. Kamälen stod utanför med manligt sällskap när jag kom ut ifrån huset och var snäppet värre än salongberusad, HON STOD BARFOTA i en stentrappa klockan 04:00 ;)

Underbara söndag! Så himla skönt att vara ledig efter några hårda dagar fyllda med jobb. Vaknade av att Sofie var kass, stackarn haha, själv älskade jag att jag inte var bakis och mölade i mig godis som frukost.
S:et blev hämtad och jag åkte till Ikea med hjälp av Agneta. Efter lång väntan i kylan kom vi fram. Hittade en super skön säng efter eget recept, nu är det bara att ringa ner till malmö och betälla. Hoppas bara jag får lägenheten nu bara!

Ska snart filmen Casanova med Heath ledger (HETING), filmen jag såg med en speciell en gång som jag vet kommer få många tankar att snurra, men vad gör det när minnerna är bra!

Efter det Yoga, börja packa mina väskor med saker som jag inte kan flytta med mig nere till mitt nya hem. Väskorna ska jag ta med mig hem till Torsåker i veckan, sista gången jag kommer vara på hemmaplan på flera månder.
Allt känns overkligt , härligt, skoj, är fylld av förväntningar men samtidigt en utmaning att vara så långt ifrån familjen och under så lång tid på egen hand. Jag klarar mig,det gör jag alltid?




image215



                     image216 image213




                                                                                                                                                                               ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa jag kommer sakna dig... sååå mkt ! trode inte det, och ville inte de... men tyvärr kommer jag vara smönlös mer än en natt...

2008-03-17 @ 05:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0