SÖDERMALM <3




Solen lyser upp dagarna för fullt och jag klagar inte. Drog därför med mig A:et på en promenad i nästan 4 timmar och han visade mig allt som var viktigt att se i stan. Rålisparken över den höööga bron och på andra sidan väntade min nya kärlek SÖDER, dom bästa affärerna, dom mysigaste gatorna och det skönaste folket. Vill flytta dit nu på en gång<3

Jag hittade även berget som jag har letat efter så länge, ni vet det som är med i "Svensson svensson" när dom flyttar till Sthlm, då sitter hela familjen på ett berg i början av filmen med utsikt över hela stan. Skit fint, synd bara att det var iskallt ute idag och jag som alltid väljer dom varmaste kläderna höll på att frysa fast haha.

Inne på Monki stod jag och gjorde exakt samma sak i 10 - 15 min och valde vilken som var den snyggaste plånboken i samma modell, i samma färg, alla var exakt likadana. Så typiskt mig, men någon kunde se lite annorlunda ut och den skulle vara perfekt. Hittade den och nu får jag verkligen inte gå i närheten av stan på ett tag, gaaaah.

Biljetterna är fixade och jag åker på lördag, jag är taggad och har jätte mycket att uträtta innan jag sätter mig på det där flyget!




image190 


 
 
image192


SÖT VA?!


                                                                                                                                  ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0