PARTY PARTY



N
u är det bråttom! Ska iväg till hofors på folkan, hoppas kvällen blir oförglömlig?;) Men det kan den inte bli om jag inte styr mig själv först, för just nu är jag mer naken än påklädd och borde göra någonting åt mitt hår! Saknar Liisa och Katta dagar som en sån här festdag, ingen fest utan dom? shape up!

Idag har jag försökt tagit mig in på banken för att uträtta ärenden men det gick inte när det var stängt, vart e vi påväg?!;) Så jag mötte upp marcuskusin för fika hos våran faster och vi stod för rulltårtan och muffinsarna,
mumsi och jätte mysigt!

Varför ska tjejen med lägenheten (som jag bara måste ha) vara så seg på att svara efter mina mail?!




image230


Perfekta trion!



...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0