obeskrivligt stel


Att jag joggade häromdagen har satt sina spår och igår började det känns, mycket. Jag har världens träningsvärk!

Dom första timmarn när vi sprang runt med plättar, sylt, grädde, mjölkkannor till 180 personer och blivit fotade av tidningar och varit med emellan åt på tv så var min kropp död. Wiehoo en timmes rast när jag inte ens ansträngde mig att ta mig från huset, utan satte mig i peronalmatsalen och läste "Gossip girl" och väntade på mat ( det blev plättar haha).

Nya tag och nu var det istället 150 per som skulle bli mättade och dom hade fribar (för er som inte förstår är det drickhurmycketduorkar kväll). Mycket spring när alla blir sjukt giriga!

En bra arangerad fest med chokladfontän med färska frukter i början och till slutet satte arrangörerna upp en godishylla (ni vet en sån i godisaffärer) och det godis bärget lämnade dom till oss så jag har mycket lördagsgodis nu haha;)

HEM efter 14 timmar med min nyfunna vän, godispåsen. Min kropp var precis som idag obeskrivligt stel att jag stapplar mig fram som ozzy osbourne. Dohh! Jobbar kväll så innan de. Lunch och "andra chansen", mys. Kram!




 image209  image207  image208




image210


på flyget till Köpenhamn




                                                                                                                                              ...




Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej Klara här har du en länk till min sida må så gott p&k Från Daneil

2008-03-16 @ 12:57:19
URL: http://toproos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0