natt till tisdag och vaken är jag


En bra dag men ska snart sova så jag kan börja dagen med en lång promenad imorrn.Får se hur det går? haha.
Har kikat på biljetter till Köpenhamn idag men det där är svårt att hitta några som klaffar med hämtning vid Kastrup och sen blir det för sen ankomst till Stockholm på tisdag. Om jag tar flyget några timmar före så får jag lägga på 300 på biljetten. HJÄLP!

Jag vill hinna vara där så länge som möjligt, jag vill åka nu på en gång och jag önskar jag kunde få höra Liisas röst nu, hon saknas mig!



image185



                                                                                                                                                      ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0