morgon & pannkaksrace



Med Grötfrukost och välling i magen ska jag promenara till jobbet ( busskortet är slut, huuu) och sen får jag kankse jobba långpanna idag (12 timmar), nu på morgonen blir det någon tävling med massa små barn som ska laga sina egna pannkakor ( hur kommer det att gå;P) . Jag vet inte om tv skulle vara inblandad, annars kan juh kolla in mig som säkert är halv dränkt i grädde och drottningsylt haha. wish me luck ;)



                                                                                                                                                                         ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man sklicka bort grädden och sylten om man ser dig så på jobbet :P

2008-03-13 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0