makaron?



Väl hemma efter en lång resa så erbjöd jag mig att hjälpa till lite för jag visste att det var lite tid över för familjen stressad eller snarare mammastressad men det var bara roligt att kunna hjälpa till. Bara dom inte blir för bekväma med det;)

Har lagat älgfärsbiffar, hängt på mammas jobb så jag får en skymt av henne, hämtat lillen på dagis, handlat mat och för några timmar sen kom jag hem från yog träningen som jag var på med min kära mamma. Lizzan (stavas hon så?) håller i det, grymt bra!

Så himla skönt och jag är så pinsamt stel så nu är det dags att börja stretcha så hela yogagruppen slipper skratta sig redlösa eller bara att jag inte fastnar i "makaronnställningen" igen hahah.

och nu laddar jag mest för fest imorrn, måste fundera ut nått så jag slipper gå naken. Men vad?:)




image229


är det där jag?;)



                                                                                                                                                           ...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0