LÖRDAG




Colin Nutley´s Angel med Katta igår var jätte mysigt och filmen var bra ( trots dom dåliga recentionerna), jag tänkte lite på Marilyn Monroe när jag såg den? Aahhh vad jag älskar henne, världens snyggaste tjej,eller hur?! Efter filmen blev det cheesebrugare och sen in till Sandviken där Kattas resultatpolare hade en liten fest som vi hängde på en stund innan vi körde hemma alla fyllon och sjöng Mr Brightside, för Liisa;) Jag har bevis!

Min skönhetssömn ;) blev avbruten av ett Kattie som skulle till IKEA köket och jobba. Själv åkte jag till Karl, Juice och deras helgalna katter, tillslut fick vi nog och åkte hem för påskmiddag och tio kg godis förmycket med släkten. Packade ihop mina prylar på nytt inför kvällen och slängde mig på tåget till falun, återförenad med dalahästarna.
Massor av fest väntar. Taggad? of course my horse!

Vad ska ni göra ikväll?


  image240  image241

lika som bär, öööp nästan? ;)




                                                                                                                                                                                     ...



Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 18:00:57
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: LISA

jag vill hora det beviset!! ;)

2008-03-24 @ 09:59:23
Postat av: Adam

ooooh, Mr Brightside! Nu måste man nästan lyssna lite på the Killers här ju. Blev inte så värst mycket av min lördag alls. Påsk med familj och sen film med vänner bara:)
kram

2008-03-25 @ 02:51:11
Postat av: IDA

ha en bra dag!
kika in på min frågestund och ställ en fråga =)

2008-03-27 @ 16:26:38
URL: http://natalida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0