LÖRDAG

Tjenareitalienare!


Kråka, jag?! JA faktiskt, jag låter som en hel hostande kråka och det blev inte bättre inatt när en gäst tappat bort en väska och jag skulle så snällt hjälpa henne hitta den. Vi försökte överösta den höga musiken med våra röster och innan vi hittade väskjäveln så hann jag få whiskyröst big time. Fick en utskällning av hennes väninna också, det var mitt fel att väskan var borta fast jag inte ens hade sett den, kärring! Det var samma företag i förrgår som igår fast inte samma gäster;). Inte lika bra ordnat men det var betydligt mycket roligare musik igår..

Jag tänkte ta och springa idag men jag har så himla ont i fötterna och jag tror inte att dom pallar att först springa med, promenera till jobbet och sen jobba 11 timmar. Så därför blir det yoga här hemma istället;)

Bröllopsdag och det blir nog en kanondag på jobbet, många fulla som vill ha mig på dansgolvet och apor men annars brukar det vara roliga bröllop i huset!
Sofie, jag och hennes vänner skulle ut ikväll men eftersom att jag inte slutar fören krogen faktiskt stänger så får tjejen från landet sova här, om hon inte hittar nått ragg på krogen? haha.

Jag starkt ogillar dina anklagelser, du är helt körd i huvudet när du är full och jag fattar inte vart du får allting ifrån bögjävel!?

Shape up Klaara, nu måste jag styra mitt liv!




image211




...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0