Långfredag



D
agen efter och kvällen var så tok rolig och träffade alla som jag inte hade sett på år och dar:D
Shakade häcken och njöt av dunket i öronen och att ha allt härligt folk omkring mig som jag inte kommer att få se på mycket länge nu när jag ska överge övre delen av vårat avlånga land, trist men i love it!

Först var det förfest hos pantzare med en hel del kända ansikten hönan och jossan var där, det var roligt men det blev som sagt bättre och bättre juh längre in på kvällen vi kom. Träffade några Stockholmare som måste undrat vart dom hade hamnat, men dom vekade gilla läget och dansade precis som jag loss!

Idag har jag träffat mina släktingar och deras underbart söta barn som kom på besök från Uppsala. Mammafamiljen kom och det blev lunch med mycket sås och det finns det två som älskar;) Oliver tjatade att få åka hem och det gjorde vi, nu tjatar han igen för nu vill han titta på dom små gula kycklingarna i skyltfönstret, så söta!

Bio med Katta ikväll, angel den verkar bra!:) Bilder från igår kommer lite senare, har inte vågat tittat på dom;)

Puss


                                                                                                                                                                                        ...


Kommentarer
Postat av: Agnes

När du lämnmar den övre delen av v¨rat avlånga land? Vilken övre del? Piteå är övre del inte torsåker! Skärpning ;)

2008-03-22 @ 12:54:22
URL: http://IhuvudetpaAgnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0