hjälp på traven


goooood morgon! eller middag?

Sovit ut och skööööönt som satan! Igår var en rätt seg kväll men med några snyggingar omkring. Mina manliga väninnor var som galana haha. Stanna med två kollegor och stängde, blev så pass sent att jag inte hann åka på den där festen igår. Man får ingen större lust heller när man jobbar med folk som redan är på fest och partar som fan och slänger flaskor omkring sig och spiller som jag får ta reda på. Så jag åt pratade äntligen med Alex igen som var natt kock i café köket och sen rummlade hemåt och somnade nästan på datorn. Helt slut körd!

Nu är Jossan och hennes syrra i stan så jag ska ner och hjälpa dom lite på traven när jag nyss fick höra att dom var assura när dom inte hittar nått i den här stan! haha... Tataaaaa!




...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0