hård dag


En dag full av bokningar, först tre sällskap som åt lunch i entresolen, sen 60 pers i matsalen på lunch och blev uppkörd upp till entresolen igen för att börja fixa inför Martini´s presskonferans.Dom berättade om deras nya smak,den var riktigt fräsch ihop med mynta! Så ny att den inte ens har börjat säljas på systemet än, whiiie!
Sen tapas / mingel, efter det äntligen uppduk så att jag fick gå hem, träffade Sofie idag med. Så söööt!

När kvinnor är med barn är det väldigt indivduellt som ni vet vad dom äter och inte. Vissa vågar inte äta lax från östersjön, att inte våga äta ost för att det kan vara skadligt för barnet. MEN att dricka Martini höggravid är inte okej enligt mig eller vad tycker du?

Har äntligen min träningsvärk som jag har väntat på haha så ikväll blir det till att ta det lugnt framför Du är vad du äter;)

TATAAA!




                 image197  image198


Man såg mig såhär idag


image199


fast känner mig såhär, TRÖTT




                                                                                                                                           ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0