fy mig




Träffade M:et för lunch, tacos har blivit lite av en traditon för oss två nam nam.  Hur kan man inte se fram emot att åka till Indien, det är nog bara en madde som kan lyckas med nått så omöjligt?

Hennes syn på Torsåker är underbar, hon tror att vi springer runt som dom i  " lille huset på prärien " och går upp klockan 4 på morgonen för att mjölk korna, männsikan kan inte ha lämnat Stockholms gränser? hahaha
Nu får jag inte se henne ansikte på läääänge och det känns hårt som på en banan båt!

Efter det drog jag till söder där jag hittade en svart body, ett enkelt linne rosa färgat linne, LOVE IT.. FY mig!




image224




image227

mitt inköp från carlings igår


image225

body från från amarican apparel, är väldigt lik mitt fodal bakifrån:)


   
                                                                                                                                              ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0