flygresan




Flygresan gick jätte bra trots att jag letade på fel terminal några gånger men det löste sig när jag sprungit runt hela arlanda haha. Checkade in och sen kom det jag gruvade mig mest för,  den där jobbiga "visiteringen"!  Jag kom igenom efter att jag hade tagit av mig mer än vad jag hade på mig från början, för jeiise vad jag pep!

Kändes så skönt att lyfta och också landa och känna att man faktiskt klarar av att flyga själv, trots att det bara var till Danmark;) Jag delade samma plan som min pappas gamla kollega också, det var lite roligt. Synd att det bara var jag som kände igen honom, men inte han mig.

Nu sitter jag i bilen tillsammans Jessika som är så himla söt och cool som få! Vi har varit och hälsa på en släkting en bit utanför Köpenhamn och nu är vi påväg tillbaka in till stan, där det blir nya uppdrag. Men det är en hemlighet;)

Lägger in lite bilder sen resan sen också, här är några kassa jag tog med mobilen.



       image200   image201


Där hade jag snart hela himlen nästan för mig själv och när man inte har köpt någon ipod än så får man nöja sig med en stor påse godis, tjockis men mummsi och gossip girl;)



                                                                                                                                  ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0