ett regnigt sthlm



Har varit ute i ett blött sthlm i fem timmar, verkligen iskallt ute och regn på det. Hela mina var som russin när jag kom in,börjar äntligen tia nu fram för kärleksfilm på tv;)

Jag klarade en hel dag på stan utan att shoppa någonting, otroligt men det var svårt att låta bli.
Jossan hittade inte heller någonting,fast hon har pengar till skillnad från mig. Hur lyckas hon?  Måste varit för hennes lillasyster är lite ego som inte lät henne titta på någonting annat än det hon ville. Tacolunch i kungshallen där jag fick en halv kebab över mig av en liten kille, så hela jag var ett stort spår av kebabsås
Skit irriterande och äckligt!

Nu tillbaka till filmen..



                                                                                                                                                                                  ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0