en stålande dag!




UNDERBAR
dag! Min dag började med ett mess av älsklingen på andra sidan jorden, klockan 11.00 och inte det inte dåligt pinkat av en trähäst haha.
Rummet var ljust trots persiennen, drog upp dom och solen verkligen strålade idag!:D
Fick världens energi rus så jag tog en 3 och en halvtimmes promenad/ joggingtur från mina gata i vasastan,genom stan och runt Djurgården och jag visste inte hur långt det var, men det kändes som en mil MINST. Aldrig igen!
Nästa gång måste jag ha med mig en guide som kan tipsa mig om dom bästa genvägar haha.

Gick förbi massor av fancyiga hus (i guess) där det stod stora skyltar på stängslet BEVAKAS MED HUND, det fick mig nästa att hoppa över och kolla om det verkligen kom en stor dreglande hund som ville bita av mig foten eller om det var falskt alarm, det kanske var tur att jag lät bli? Hittade lite vårtecken också, eller massor. Det var blommor överallt längst ute på Djurgårdens yttersta spets ( där jag och Lisa var i sommars efter kaknästornet, minnen<3).

Efter min underbara promenix gick jag till Operakällaren och hämtade lite saker och just då kom dagens solstråle (av männsklig form) och hoppade på mig, glad blev jag så jag stod i kondis i en timme. Där vi (jag,Sofie och Nisse) prata tjejsnack och jag fick smaka på Sofies choklad mousse, mummsi;) Längtar redan till på Fredag!!
Med tips från Nisse tog jag mig tillslut till en blommsteraffär så jag kunde köpa jord till min stackars perlagon, nu jäklar!

Biljetterna SKA fixas idag! TATAAAAA



                          image186   image187

Morgonen, i sängen med solen


image188


KROKUS;)



                                                                                                                                                            ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0