att åka tåg

   

Stressig morgon som det alltid är när jag ska hem, med värdens tungaste tio tons väska tog jag mig på sekunden in på tåget. puuh.

Det jobbigaste som finns är när man är trött att man knappt orkar rycka ner tangenterna, sitter på ett tåg utan mat / frukost och har publik från andra sidan bordet av ett gammlat par. Dom måste vinna pris i årets stirrare eller bara höja tittarsiffrorna tre dubbelt. Bitter neeej jag är bara glad för eran skull grattis!

Glömmer allt med tiesto i öronen och tänker på min kommande vecka. Jag tror den blir härlig, underbar, roligt, galen och allt man kan tänka sig. Har lite planer och jag kan knappt vänta tills dom blir verklighet!

Något som slår allt just nu är samtalet till Liisa i Australien på 25 minuter ( det är jag får stå för hela samtalet, känns hårt men värt som fan). Klockan var 00:00 när jag ringde och då var klockan 09:00 hos henne, det var inte meningen att väcka dig men som sagt det var det värt.:D.. Många ord att utbyta, visste knappt vart man skulle börja och när vi väl fått upp farten kom man att tänka på nästa räkning.

Det här ska jag snacka med comviq om, varför måste det vara dyrt för?!
Saknar henne iallafall och fy fan vad hon är älskad! Om det hade varit en vanlig vecka som jag åker hem så visste jag precis hur mina dagar skulle se ut, men utan dig blir det inte en vanlig vecka. Du fattas!




image228





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0