stressigt bakom luggen



Jag hittar nog ingenting som gick som jag jag ville i min start på dagen?

Till en början försov jag mig så vakande 07:35 och då skulle jag ha varit på jobbet för fem min sen,
jobbet ringde och ville ha mig på plats om tjugo min ( 8:00 ) och i vanliga fall tar det tjugo min att åka inräknad ombytning på jobbet men just då hade jag knappt tagit mig ur sängen och rusade ut genom dörren när det var en kvart kvar,
GAAH,
ringde taxi men ingen av samtalen gick att kopplas? Jag kom på varför när jag försökte ringa upp mamma för att börja klaga på min dåliga start. Ringtaket på mobilen var uppnått ,
höjde,
ringde chefen för att berätta att jag inte kunde komma då jag hade lovat,då var det något nytt fel på linjen.
Bytte om och när jag äntligen såg ljuset när jag skulle stänga mitt skåp så hade jag städat bort låset någonstanns och det är många i huset så man vågar inte lämna det utan.
Hittade på det och chefen var lite bitter när jag finaly dökupp;)

Vågar inte dra hela den här novellen för honom,för det låter som en ren udanflykt från att jobba mindre och chilla längre,haha.

Dagen på Operan var strålande som alla andra dagar om man bortser från stressen,körde entresol lunch (nyöppnat så premiär för mig),samtidigt som fixade ihop konferanslokaler och hade han om fyra pers på en annan våning.. Skoj när det händer saker i händelsernas hus! Nu är det dags för mys,tvätta,playa del sol och sköta om mig själv time;)



image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0