smile like you mean it

HEMSKA DAG! det enda som känns kul just nu är Operakällaren där man möter andra bittra som jag kan försöka lysa upp tillvaron för;) Annars känns allt rätt trist, se själva! Regnet öser ner,tankarna förstör mig snart,tvätt tiderna är slut hela tiden så jag har inga kläder att ha på mig snart (är juh van att springa runt naken så,haha) och hon är inte här. Bitter tjej? jag ska försöka bättra mig..

Kankse blir på bättre humör om jag duschar av mig det suriga och efter det tillbaka till jobbet för fullfölja min tio timmars långpanna,CASH!





                                        image12



                                                                                Can you read my mind?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0