mr bump


Kvällen började med mat och efter ett hårt försök att få styr på mitt hår gav jag upp.håret blev tillslut till en knut och det funka.
Under kvällen var vi sju stycken och det blev musik,guitar hero (har kommit på att det är skit svårt att spela det på fyllan,inte för att jag så himla bra annars heller blev det allt värre,haha) , en hel del skratt,chips och mateus.
In till stan där Etage väntade, helt okej! Vi dansade vilket var as roligt eftersom att det är bland det bästa som finns!

Jag är 166 lång vilket jag tycker är kortkortkort men om man jämför med Faluns tjejer kände jag mig lång för ett ögonblick.Ska inte dra alla över en kant men många var inte högre än två äpplen, eller så var det bara inbilling? gillart.
Dagen har varit sliten och som mest har gått ut på att sova, titta på one tree hill och Jim och priaterna blom..
När jag kom hem väntade tacos,coyote ugly och snart snart sleep!

Förresten kan man kalla sig Mr bump efter ha fått en glasfalska i huvudet? TACK falun jag kommer tillbaka!

- Gör snöänglar, så lägger vi ut dig på you tube?




image9 image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0