malaysia butterfly

140 lunch i två olika sällskap,alltså en trött och energi lös Klaara och min kropp ser mer ut att vara att ute och gå med mina ben istället för att det är som vanligt,att benen bär runt på övredelen av kroppen..Så därför blir det en lång promenad så jag kan börja lika mig själv igen och för den delen se normal ut när jag går;)

Var in på H&M idag efter jobbet och hittade skorna som jag har varit ute efter i några veckor + att det var i stl 36,men hittade inte på kortet i väskan. ÅHH vad sur jag blir, tänk att ingenting kan klaffa en enda jäkla gång!

BEHAVE som jag och min andra hälft hade gapat i min på varann, om hon var här..saknar dig fröken!




                                                        image13

Liisa på världens största hängbro i malaysia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0