Give me Paul Frank

TJENIS

Vaknade till liv tidigt idag TIO.. I min värld är det jätte tidigt när jag har vänt på dygnet totalt,för jag lyckas vara uppe till fyra nästan varje natt;)
Så annledning till att jag gick upp så "tidigt" var för att jag ska vara på Operakällaren tiiidigt så sjutton imorn..
Bye bye sovmorron tjena arbetslivet!
Var in till sandviken med mamma på en fika idag, mysigt!
Lekte med Oliver som har börjat tycka det är fint med smycken. Han klär rätt fint i mina och mammas gamla armband som vi hade när vi var i samma ålder (3- års åldern) ,ett halsband och får inte glömma nagellacket.
Blev lite oroligt när han frågade mamma om hon har några fina klänningar och skor som han kunde få spana in,söta unge haha..
Hälsade på min faster och efter det rullade tåget mig till stan,känns skönt med lite puls igen.


image18
image19


Jag har hittat den! Cykeln från Paul Frank som jag bara måste ha..SNYGG eller vad säger ni?!;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0