blåjeans

Tankarna,fötterna och musiktexterna smälte ihop på min promenad in till stan, i tre timmar var jag ute eller inne ibland när jag inte kunde låta bli att shoppa;) HITTADE skorna en strl för stor men strunt samma,jag har dom nu..KULattveta?

Gahh vad jag har det tråkigt,speciellt när allt inte går som jag har tänkt och när jag inte får på mig dina blåjeans.. Någonting som var kanon va den nya serien Gossip girl som var helt över mina föväntningar och jag kan knappt vänta till nästa avsnitt om en hel vecka (vet inte hur man laddar ner höhö) och efter det I huvudet på Gynning,love here big time! snyggare / coolare tjej får man leta efter..
Thaimat när jag insåg att att inte skulle hända nått vid spisen och nu sitter jag här och tänker på min cykel och har kommit på att om den inte är lika snygg i verkligheten som på bild. Vill jag fortfarande ha den då? JA klart jag vill;)



/

image15


image13




jag orkar inte slåss,det är bortom min kontroll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0