american apparel & freebra


Jihooo nu har jag äntligen skickat efter klänningen från American Apparel - double U-Neck dress, U - ringning i ryggen,svart och snygg. Sen en bh från Freebra - strapless bra light som tror jag är en grym,utan band ingenting! Kan det bli bätttre?
(Tvungen att komma på nått som får tankarna att lätta..)

Från och med nu får jag leva på nudlar och gröt resten av månaden nam nam.. Har spenderat alldels för mycket under månaden som varit, (får min lön varje tionde, blir inte gröt så många dagar som tur är).

Är inte sånt stort bok fan, men var in till stan idag och där hittade jag på den första boken av serien Gossip girl,verkar juh så sjukt bra att jag inte kunde låta bli! Den ska tydligen inte vara likadan som i serien,vi får väl se?




       image21          image22




image23



                                                                                                                                                                   ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0