you remember me



Jihoo äntligen helg efter min "hårda" arbets vecka.. Servade massa ungdomar idag och har insett att många utländska tjejer kan ha mycket bättre stil än oss svenskar. Såg endel exempel idag, tyvär. Lååååång kväll men när Dj:n kom och körde igång på slutet blev det fan så mycket roligare!
Sur aset igår verkar inte vara bitter på mig mera så jag hoppas att det håller i sig så haha. Tänkte beställa biljetter hem nu och funderar om jag ska åka till falun och hälsa på vännen där och kankse festa lite istället för att åka direkt hem? För det var ett tag sen som jag fick se One tree hill i dalarna nu!

Dagens - jaggillar, sofie!



image71




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0