världen förtjänar inte dig



Igår jobbade jag först lunch på entresolvåningen med Jp och hjälpt gänget när det behövdes.
Jp (en spanjor) och en kock började skrika och bråka och jag tyckte det var rätt undehållande medans dom skrek till varandra vilken idiot den ena var och den andra skrek tillbaka. jiises! Bara inte Jp skiter i allt nu som han säger..
Sen en paus från jobbet i några timmar och gled tillbaka senare på eftermiddagen.

Det var en rolig kväll med 190 pers från eniro på middag, alla som var där tjej som kille var jätte snygga på ett eller annat sätt ,med snygga klänningar och kostymer sjöng och skrek dom SKÅÅÅÅL vid borden så man höll på att tappa faten över dom,oops!
Många komplimanger under kvällens gång även om man kände sig något sliten efter lunch och en kväll fylld av slit så verkade man se helt okej ut iallafall, höhö.
Var kvar och och stängde på Fv, plockade upp efter folk och hjälpte till i baren, mycket arbete men jag älskar verkligen att hålla igång även om det kändes som att jag knappt hade några fötter kvar efter 10 timmar hårt slit.

Taxin jag tog hem sen på natten måste varit körd av ett fyllo,seriöst han stank på alla sätt och blev helt galen på mig när jag sa att han kört mig för kort, sen när han fick sina pengar blev han överlycklig, helt körd. Själv så gick jag hem den sista biten!

Somnade inte fören kl 4 inatt så idag har jag mest sovit,städat och varit in till stan och letat efter en väskan på beyond retro men hittade inte på någon fin.
Snö storm och verkligen is kallt ute idag (Då tänker man lite extra Liisa,hon har väl smält bort vid det här laget?) ,bra att man väljer att ha skjorts och strumpbyxor då,smart Klaara!

Nu tid för Göta kanal med Agneta,chips och glögg. Kankse inte världens bästa kombination och sen struntar jag i om man inte "kan" dricka glögg mer nu när det inte är jul, måste juh när det är så himla gott;)


Med högvolym i öronen..

- Gick Johan själv ner i källaren eller ska jag göra det?
. Va säger du?
- Gick Johan själv ner i källaren eller?
. En gång till!
- GICK JOHAN SJÄLV NER I KÄLLAREN?!
. Jaha är du ensam hemma ikväll?!

hahahahaha....



lazee - rock away .... love it!


image27


Jag utanför Operakällaren



                                                                                                                                      ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0