världen är liten


-Vad gör du, ta kontroll över din kropp kvinna!hahaha...

Den fick jag höra ikväll mitt i en galan dans på krogen, jahapp haha.
Skit roligt kväll, Sofie är as skön och hennes vänner är inte så mycket sämre.
Fick en drink över mina vader men jag är glad att det inte var på framsidan av mig den spilldes eller att jag hade fått en till glasflaska i huvudet som för några helger sen, försöker att bättra mig och bli lite mera positiv.

Var in på donken efter krogen och där blev det fyra cheeseburgare och en glass, två som jag åt + glassen och två till frulle imorrn,mums i guess? Inne på donken så såg jag en kille som satt en bit ifrån oss, jag kopplade efter en stund att det faktiskt var en kille från Piteå (har släkt där) som jag träffade på för länge sen där uppe. Jimmy heter han har jag för mig? tänk att världen är så sjukt liten ibland!

Lägger ut lite bilder imorrn eller idag,välj själv vad man kallar det. Brukar alltid säga imorrn även om klockan är över tolv bara för att man inte gått sov skallat kudden än?;) Vad händer nu! sova kankse?




                                                                                                                                                             ...

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilken jimmy då? :O

2008-02-10 @ 17:53:15
URL: http://ihuvudetpaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0