var som du brukade



Jag som längtade, inte ens det gör jag riktigt likdant längre. Inte när hon gör såhär eller betéer sig sådär som speciellt inte hon ska göra! Är trött på henne just nu, så jag får hålla mig borta.
Jag har honom och det ska bli skönt att se dom igen. Sitter iallafall på tåget nu som tar mig till gävle och sen därifrån den där fucking jävla bussen fram till tegelbruket.

Jag måste träffa Sunshine den här helgen, så är det bara!! Då kanske mitt bittra delen av mig försvinner? haha

Liisa jag behöver verkligen dig mer än någonsin nu, någon som förstår som du!





image144


Med dom två som jag saknar mest av allt just nu, LOVE



                                                                                                                                                 ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0