teaparty


(Gick inte att uppdatera inatt,så det är det inlägget här)

Mina 11,5 arbetstimmar är slut och jag är jätte jätte trött,speciellt i fötterna, aouch!
Kvällen gick bra och som jag lovat så blev det inte samma sak som igår:)
Handelsbanken,nordea,swedbank ja alla bankernas chefer var samlade för middag som jag servarade ikväll och dom satt och pratade precis som vänner, roligt när dom ändå är konkurrenter, haha.

Tar Guys lunchpass imorgon så det blir väl i snitt max 5 timmars sömn inatt också, jag kommer att springa rakt in i väggen tillslut, skönt att jag (än så länge) är ledig på fredag.

- Want to have a teaparty?...hahaha

Idag är jag TRÖTT, beöver jag säga mer? Så nu blir det nyponsoppa och bubbly med Colbie:)




   
image56



                                                                                                         

                                                                                                             ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0