snorunge



A
v det jag ser här inne i mitt rum med totalt igendragna fönster så kan jag ana vår / sommar väder, har jag rätt?;) hoppaaaaas. Helgens förkylning släppte över helgen men kom tillbaka inatt, men jag tror att det är en ny. En Ac (min låtsas mammas) förkylning? Sen hör jag att Agneta är hemma från jobbet och ligger med en sån där tun jobbig hosta.
Kan inte alla som är förkylda bara håll sig på ett mils avstånd?:D Rätt omöjligt bara, dom är juh överallt!

När jag tänker på en föryldning så tänker jag på en reklam som gick förra året tror jag?
Reklamen utspelar sig på ett dagis, att en pappa ska komma och hämta sina barn och är jätte rädd att bli förkyld. Så när han ska gå in på dagiset så tar han i handtaget med sin tröja(så inte handen nuddar handtaget) om handen.
När han ska gå igen så kommer det fram en liten unge med stort burrigt hår, som ett knullrufs (hoppas inte det var de, haha). Snorungen har snor i hela ansiktet och nyser pappan mitt i nylet, minns du den?! hahahah

Magen gör ont idag också, får försöka göra den glad med en oboy och te frukost och sen promenix i solen! hoppas den gillar de?;)


image124


SÅ fast en kille med större hår..Snoret IIUUH!



                                                                                                                   ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0