skärpning Klaara

Jag vakande 15:15, skäpning Klaara. Alldeles för sent att hela min vardag är upp och ner.
Jag blir hel knäpp när jag är uppe till fyra varje morgon och som inatt sex, gaah! Känner på mig att den här dagen kommer att bli jobbig?

Idag blir det en promenad i hagaparken, sola mig fräsch. Sen möta upp madde på stan för middag och efter det utgång?;)

OK GO - Here it goes  agian... http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI ..
En några år gammal låt men jag diggar den och jag älskar videon, den är så himla skön och rolig! Eller hur?;)





  
image60
  

 
image59




                                                                                            se själva!





                                                                                                                                                    ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0