sick of this



Ingen är nog himla klantig som jag kan vara? Strulade till det idag så att min automatiska inloggning på bloggen försvann. Skit irriterande så jag har inte kunnat komma in och blogga på hela dagen.
Skönt att bara få sitta och skriva av sig lite igen:)

Idag har jag åkt nästan hela dagen, sthlm, gävle,storvik (30 min där), hofors (45 min där) ärenden och sen fick jag som tur var skjuts hem. Allt det här gjorde jag under loppet av ca 4,5 timmar, gahhh!

Finaly home, tog det lugnt och hoppas att jag börjar mår bättre snart? Skönt att se familjen igen,maaaat och sen vidare till mamma där Oliver sprang runt naken och var överlycklig (som alltid) med sina prickar, ÖVERALLT!

Let´s dance, godis och Johan Glans klipp med mam och nu nattiii (om jag nu kan sova)? haha






image100


på tåget imorse




                                                                                                                    ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0