shit manhattan

Tjenis

Vaknde exakt 16:00 och börjar undra vad jag håller på med igen? Somnade vrålhunrig klockan 06:30 imorse men vaknade aldrig av att jag var hungrig, kooooonstigt när det är endel timmar utan nått i kroppen. Är juh van att äta hela tiden i stort sätt, när jag blir hungrig så lätt. Ska jag se det här som framsteg eller att nått bara är knas?
Shit manhattan säger jag, precis som johan glans!

Missade Gossip girl förra veckan men idag får jag en nya chans och sen är det i huvudet på gynning.
Älska tisdagar från och med nu säger jag bara!

Skulle hitta på nått med promandisen idag också, får väl se om det blir bowling idag istället? Men nu, top model och frukost,lunch =brunch hahah

I dreamed about you in my last dream...



image85image87


stop & stare





...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0