rumpnorrland? neeeeej



V
aknde precis och idag är jag fan förkyld och jag hatar det, skit.
Kanske är på tiden när jag har gått och tänkt att jag inte får bli sjuk sen i hötas, men har vart på god väg tio mijloner gånger! hehe..

När man är i Stockholm så vänder man och vrider på dygnen och kan sova till fyra dagen efter, men när man kommer torsåker igen så funkar inte riktigt mena vrickade tidsplaner. För då kommer pappa upp och är orolig för
- NU är klockan 14.00, ska du sova hela dan?! Själv jag har hunnit gå 4 km två gånger redan! Tjena dåliga samvete,så nu blir det upp på benen, oboyfrukost och sen åka till malmjärn for some kick åk med pappa? haha.

Gillar lugnet på den där sjön, nästan som i norrland. Skillnaden är att jag INTE bor i norrland;)




image104



KLARA <3 OLIVER




have you ever seen the light, have you ever seen the light?



                                                                                                                                                                               ...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0