Rock away?

Tjenareitalienare

Förvirrad över vad jag vill göra av mitt liv, har stora planer på att lämna Sthlm för tre månader (fram till Juni) och flytta till Köpenhamn och jobba ihop cash som jag kan spenadera senare i höst. USA igen kankse?;)
Skulle vara roligt att lära känna min andra halva av släkten som finns i vårat röd/vita grannland med..
Tankarna snurrar, skit skit. Jag älskar allt som har att göra med Operakällaren, så tanken på att flytta ifrån allt här känns sjuk. Jag är alltid välkommen tillbaka till huset det har Jp lovat.

Så nu är det upp till mig, är jag för feg eller klarar Klaara verkligen allt? vad tror du?



                   image36          image35



                                                                                               Rock away?





                                                                                                                                                                                        ...




Kommentarer
Postat av: Agnes

Klart klara klarar allt ;>
Det är bara att tuta och köra, du kan ju flytta hem igen och börja om på källaren? :)

2008-02-05 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0