peacock

HEJ

Igår var en gåutochtaenöl kväll, fast det blev lite mer än bara en öl. Skön kväll med massor av djupa samtal på Peacock (tror jag det hette?) som det tog hela vasastan för att hitta. Rätt nyöppnat ställe med east stuk, snyggt!

-JA JAG KOM UT IGÅR, aaaa! ( den fick man höra några gånger) haha

Lång sovmorron ,men med tanke på hur sent det blev imorse så var den rätt kort, haha. Blev en bunch på donken med alex.
Det var en tant på kanske 80 på donken som satt bredvid oss och åt och precis innan hon gick så tog hon fram sin lilla spegel och något jag först trodde var läppstift. Men när jag tittade närmare var det en rosa överstrykningpenna (ni vet en sån som man markerar viktig information i en text med). Men den använde hon som läppstift , hahahha det var roligt att se!
Nu har jag solat och det blev ingen skillnad, måsta fixa min reflexvarning snart!

HUR kan man vara så dum i huvudet att jag inte tog Sofies nummer, hur ska det nu gå med ikväll?:/





 image62      image61


jag med believelinnet igår


                                                                                                                      ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0