nyp dig i armen



NU nyp dig i armen, tro mig om du vill men jag har varit uppe sen klockan tio idag. Har varit ute vid malmjärn på en långpromenad med Ac och pappa eller mer med Ac som inte gick ifrån mig som pappa gjorde. Han har en sån sjuk energi min kära fader ( haha det där lät kristet, inte för att det är fel med de eller ja ).

Min mamma är alltid upptagen med någonting möten, revyer, massager eller what ever. Eller som idag klippning, så jag får i princip hålla fast och tvinga ner henne i en stol eller så om man vill snacka med henne.
Jag som hade hoppats på att hon kunde färgat mitt hår i helgen, men som vanligt. - Jag har inte tid nu Klaara!

Idag är jag trött när jag klockan fyra inatt hittade på min pincett som jag hade glömt hemma för fyra veckor sen,vilket innebär hej stooora ögonbryn! Så kunde inte låta bli att plocka ett gäng;)
Ska jag fördriva med att leta jobb i Köpenhamn, vill åka nu på en gång. Bara åka ner och leta och om jag hittar nått så blir jag så glad att jag stannar där fram till i sommar. Allt skulle vara så mycket lättare om någon kom och la ett jobb i famnen på mig (eller hur man säger).
- Heeeej! du har fått jobba på ströget, här har du nyckeln till skåpet. Du börjar på måndag!

help meee?!



image109


henne vill jag se live




...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0