nudist javisst, men inte idag


ÄNTLIGEN en rolig dag och det är tack vare all shopping;)
Alla plagg (förutom dom tråkiga) var slut av fashion against AIDS men efter mycke leta, hittade jag på dom två linnerna jag var ute efter, Rihannas och Rufus wainwrights design.

Klänning hämtade jag ut under min promenad in till stan och den var så tight att den knappt gick att få på sig, men när den väl kom på plats så är den perfekt..NÖJD:). Nu är det bara lite jobb som återstår sen är den här dagen också slut!




                image40        image41       image39

                                Rihanna                  &                Rufus Wainwright                                  design                                      




                                                                               image43

                                                            freebra of sweden               amarican apparel


   
                              

                                                                                                                                                                   ...


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0