när du känner för det



Det är så himla skönt här på landet, här kan man gå utanför dörren med världens fulaste kläder utan att man behöver skämmas för det. Som den här helgen har jag levt i mina blå randiga långkalsonger ( som enligt källor fått höra är sjuk fula) utan att tycka det varit skämmigt att gå ut på byn. Det är ganska litet ställe, så det är ett ganska begränsat med människor som bor här men ändå;)
Att gå till ICA Torcenter i långkalingar skulle jag aldrig våga, lite heder måste man ha kvar, haha.

På det sättet är Sthlm och Torsåker rätt lika, förutom om man skulle få en rycktes stämpel på sig så skulle det ta tio generationer innan den skulle blekna, så är det speciellt i Hofors.
Det är nog därför som jag ogillar Hofors så mycket?

Det är juh kanske inte som i stan där man skulle kunna göra galna grejer när man känner för det, som att vråla på tuben utan att den högsta chefen i samma vagn skulle lyft mer än ett ögonbry, kanske skrattat lite och viska lite med älskarinnan. Sen efter en stund är man bortglömd, som att ingen idiot precis stått och skrikit dig i örat. Eller bara springa runt i rosa träningsoverall som Gert Fylking och stå och sjunga ryska nationalsången baklänges.




image113



Var lite som du vill när du själv känner för det, allt med måtta!



                                                                                                                                                                                        ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0