my hair





image164 image165


Håret är fixat, vad tycks? Lite synd att en fläck av en konstig mögelgrön färg satte sig som en lite klutt på ena sidan av mitt huvud, suck. Jag frågade mamma hur man skulle bära sig åt för att den ska försvinna om den skulle försvinna.
- Testa med att tvätta håret och om det inte hjälper så älskar jag dig med mögel hår oxå! TACK så snällt ;)


Hann precis hem till " I huvudet på Gynning", jag har kommit på att jag också vill göra en parfym, en som liknar lite av min "armani white" så jag kan börja använda den igen. Eftersom att Armani asen har lagt ner min kära white och går typ inte att hitta i butikerna längre, jag måste hitta en sista flaska ihhh!) Nått måste göras!


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0