mer sommar 05 och mindre nu

Kom just från jobbet och har varit och jobbat på entresolen 29 + 7 personer och det gjorde jag ihop med Julien. rooooligt!
Var inte lika taggad på jobb idag,jag vet inte men energin går ur mig fort vi vissa lägen nu för tiden.
Sen kan man undra hur vissa funkar när dom säger som du säger eller väljer att tänka som dom gör. idioter!
Håll kvar vi era liv och låt mig vara..
Har ont i ryggen efter alla lyft på jobbet så skulle behöva en skön massage nu.



image49



-vill du följa med mig til london?
. NEJ tack!

Saknar Agnes där uppe i norrland,kan hon inte bara komma ner och vara här nu?! <3 you




image50



      Agnes och jag sommar 05




                                                                                                                                                                               ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0