med solen i ögonen



Påväg till jobbet och solen skiner som en tok, så glajerna är på plats och humöret med är det långpanna som gäller idag (med en kort rast mellan). Hinner jag sluta första passet i tid så jag hinner ut i solen så hade det varit perfekt känner jag. Idag vill jag träffa den där smått knäppa spanjoren som drar sina sjuka skämt hela tiden,hoppas vi jobbar lunch ihop?

Ikväll blir det annat än en vanlig krogrunda om jag ska ut, får se om jag orkar.. tataaa!;)


                                                                                                                                                                      ...

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag får träffa han när ajg kommer ner ;> Lova att presentera mig för han då :D Och armen/foten också :D hahaha!

2008-02-29 @ 14:29:13
URL: http://ihuvudetpaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0