love servering



Alla hjärtansdag är över och som jag trodde så var det inga kärlekspar som jag behövdes servera. Det var stooora sällskap ikväll. Mycket spring och mycket skrika klaragördetochsendethelatiden!
Några som var roliga att servera fixarna för scandinavien masters som jag jobba på i sommars på arlandagolfen och det var även dom som arrangerade idrottsgalan, skit trevliga! Höll tal för mig och Magnus för att vi var världsklass på att servera. älskar det haha.

Ska inte jobba på fyra dagar nu så jag dissade kvällens utgång och tar istället tåget till hemmaplan imorn.
En riktig mys helg med familjen får det bli..Mamma och Pappa vet inte att jag kommer, men det får bli som en överaskning, blir roligare så;)

Vem var blomman ifrån?


image98


...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0