love ...... big time

....... är dom dom förstår mig bäst just nu, ....... vet hur det känns om man lyssnar på texterna och när livet känns hårt så finns dom alltid i min närhet.
Jag blir alltid på bättre humör när jag hör låtar som Mr Brightside (låten med alla minnen) som är kankse den mest kända av deras låter och den första låten jag hörde av dom redan för snart fyra år sedan.

Read my mind , when you where young , indie rocker eller också smile like you mean it kan man aldrig få nog av så om du inte hört ..... förut. Vänj dig för det finns ingen av deras underbara som kan kännas fel, för alla är verkligen rätt!

Jag hoppas dom komma till vårat land så fort dom har tid med mig , jag och frugan vill höra dom live!!




                           image25           image26


                           image24


                                                                                            <3



                                                                                                                                                        ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0