like air

Jag älskar att höra ifrån henne, jag älskar när jag får hennes mail, jag älskar att hon finns men är ändå så längt borta, jag älskar att hon är MIN bästa vän, jag älskar att det snart är fyra månader kvar tills hon kommer hem (en månad mindre),
jag älskar att hon ringer mig snart och jag älskar att hon älskar Australien.. miss liisa big time!





              image45     image44


                                       Håkan?                                                     one day without air is impossible




                                                                                                                                                                   ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0